10 moduri de a scapa de kilogramele in plus luate de sarbatori, intr-un mod sigur si sanatos

masa-de-sarbatori

Un corp sanatos face loc unei minti sanatoase. Iata cateva modalitati de a scapa de kilogramele in plus pe care le-ati pus de sarbatori.

Oricat incercam, este greu sa nu ne lasam prada tentatiei de sarbatori si sa ne rasfatam cu prajituri proaspat scoase din cuptor, fripturi, placinte cu dovleac, sosuri calde si piure de cartofi. Daca credeti că ati pus mai mult pe burta, nu va faceti griji, nu sunteti singura. Sarbatorile sunt menite sa ne satisfacem poftele si nu ar trebui sa va faceti procese de constiinta pentru ca faceti asta.

In timp ce s-ar putea sa va ganditi la cele mai rapide moduri de a slabi dupa sarbatori, faceti-ne o favoare si abandonati ideea de a adopta o dieta fulger, deoarece ar face mai mult rau corpului decat bine. Intr-un articol din Cosmopolitan, dr. Julianne Barry a spus: „Desi o dieta fulger va poate ajuta sa slabiti rapid pentru acea saptamana planificata pe Costa Del Sol, rezultatele sunt in general de scurta durata si, in cele din urma, pot avea un impact negativ asupra corpului si a mintii dumneavoastra „.

Deci, care ar putea fi celelalte optiuni pe care le aveti pentru a scapa de aceste kilograme in plus intr-un mod sanatos, astfel incat sa puteti continua acel stil de viata pentru o perioada mai lunga? Iata cateva modalitati pentru a va atinge obiectivele dvs. in ceea ce priveste un corp sanatos.

  1. Beti multa apa

De ce este necesar sa beti apa? Pentru ca nu numai ca va curata corpul, dar va stimuleaza si metabolismul si va ajuta sa va suprimati poftele. Potrivit unor experti, inghitirea apei sau a ceaiului cu gheata chiar inainte sau in timp ce luati masa poate contribui la volumul si greutatea mesei, ceea ce ajuta doar la consumarea cantitatii de hrana cerute de organism, in loc de a manca in exces.

  1. Asteptati pana dispare pofta

Poftele nu dureaza in medie mai mult de 10 minute. Asadar, data viitoare cand va vine sa mai mancati o parte din placinta ramasa, luati un cronometru si numarati pana dispare dorinta de a va rasfata. In schimb, plecati din bucatarie si faceti ceva care va va ajuta sa simtiti ca ati realizat ceva. Nu este atat de usor, s-ar putea sa va gandiți, dar in timp, veti putea sa va stapaniti poftele si sa apelati la o alternativa mai sanatoasa.

pofta-de-dulce

  1. Diluati-va sucul de portocale

Da, foarte simplu, dar eficient. Consumul unui pahar de suc de portocale dimineata este o modalitate excelenta de a consuma vitamina C. Cu toate acestea, faceti din acesta un amestec de suc de portocale si apa. Daca beti zilnic 250 ml de suc, reduceti-l la 125 de ml si inlocuiti restul cu apa. Acest lucru va va ajuta sa reduceti aportul de calorii la sub 500 intr-o saptamana.

  1. Mancati mai multe proteine

Proteinele sunt un pic mai greu de digerat si astfel va dau senzatia de satietate pentru o perioada mai lunga. Conform revistei Muscle and Fitness ersoanele care consuma proteine la masa sunt mai putin infometate la urmatoarea lor masa. Ceea ce, la randul sau, va duce la portii mai mici si la consumul redus de calorii. Pentru ca sursele de proteine, cum ar fi puiul, somonul si iaurtul grecesc, sunt mai voluminoase, acestea duc la o crestere a insulinei.

proteine-sanatoase

  1. Faceti miscare mai des

Deoarece consumati proteine, ar fi nevoie de mai multa miscare pentru a le arde. Deci, incepeti cu propria rutina acasa. Incepeti cu mersul pe jos / alergarea de 1,5 km pe zi sau antrenamentul acasa. Cu toate acestea, stabiliti obiective realiste si incercati sa va tineti de ele. Chiar daca abonamentele la sala de sport nu sunt o solutie in acest moment din cauza pandemiei, exista multe alte optiuni disponibile pe internet pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele.

  1. Aveti grija la odihna

Stiati ca lipsa somnului duce la cresterea in greutate si la cresterea poftei de mancare? Ei bine, da. Deci, este foarte important sa dormiti adecvat si sa recuperați tot ce ati pierdut in vacanta. Daca este necesar, trageti un pui de somn scurt in timpul zilei. A fi bine odihnit mareste doza de energie si astfel sunteti mai putin obosit pentru antrenamentul zilnic, ceea ce uneori poate fi o scuza pentru a nu face miscare.

  1. Cereti ajutor

Ori de cate ori aveti chef sa mancati ceva, rugati-i pe cei dragi sa va duca in locuri care va ofera optiuni mai bune si mai sanatoase de mancare. Asa cum ii opriti pe copiii dvs. sa nu apeleze la mancare junk, data viitoare cand apelati la chips-uri, rugati-i pe copii sa va opreasca. Daca simtiti ca nu sunteti suficient de motivat sa faceti miscare in fiecare zi, rugati membrii familiei sa va insoteasca la o plimbare de 30 de minute. Acest lucru nu numai ca va va ajuta sa va atingeti obiectivul, dar va crea si o idee in mintea celor dragi si anume ca miscarea este buna pentru un stil de viata mai sanatos.

  1. Spuneti un nu categoric dietelor fulger 

Dietele fulger nu sunt raspunsul la problema dvs. Oricat de important este sa tineti cont de ceea ce mancati in fiecare zi, consumul unui singur mar pe zi v ava slabi organismul. Consumul de multa apa, reducerea carbohidratilor, cresterea consumului de proteine in dieta si exercitiile fizice regulate va vor oferi rezultate mai sanatoase, care vor persista mai mult timp.

  1. Spuneti NU carbohidratilor si zaharului

Reducerea carbohidratilor ajuta la evitarea retentiei de apa, precum si la reducerea poftei de mancare. In mod similar, reducerea aportului zilnic de zahar va poate foarte bine. Incepeti usor; puteti spune nu zaharului in ceasca de cafea de dimineata. Inlocuiti pofta de dulce cu alternative mai sanatoase, cum ar fi fructele sau gustarile cu continut scazut de zahar.

  1. Evitati consumul de alcool

Nu in ultimul rând, amintiti-va ca si alcoolul contine calorii. Daca 350 de ml de bere au 150 de calorii, un pahar de vin (100 de ml) are 85 de calorii. Margheritele, cocktailurile cremoase sunt echivalente cu deserturile. Asadar, data viitoare cand aveti pofta sa beti o inghititura de alcool, optati pentru un pahar de apa rece. Sau savurati in schimb niste ceai verde.

Nu trebuie sa faceti totul intr-o singura zi. Incepeti cate putin. Daca sunteti genul care crede in (si se tine de) hotararile de Anul Nou, lucrand in favoarea unui mod de viata mai bun, ati putea va atingeti telul!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *