Migdalele sunt nu numai delicioase, ci si printre cele mai sanatoase alimente. Pot fi considerate ca un super-aliment. Dupa cum puteti vedea din datele nutritionale de mai jos, acestea sunt bogate in minerale esentiale, fibre dietetice, vitamine si proteine. O mana de migdale este o sursa excelenta de nutrienti.

Totusi, retineti ca este bogat in calorii, deoarece este bogat in acizi grasi. De obicei sunt folosinte ca si gustare.

Mai jos puteti afla valoarea nutritionala a acestui fruct.

valoare nutritionala migdale

Beneficiile primare ale migdalelor

Sunt bogate in vitamina E, care este un antioxidant. Ajuta la prevenirea cancerului, a bolilor de inima si sunt benefice pentru piele si par. Un lucru interesant este ca 50 de grame de migdale contin mai mult decat doza zilnica recomandata de vitamina E.

De asemenea, detine o cantitate mare de magneziu, care este esentiala pentru buna functionare a sistemului nervos si sustine contractia musculara. Daca va simtiti obositi si somnorosi, este posibil sa aveti deficit de magneziu. Consumul regulat de migdale poate ajuta. A avea suficient magneziu este deosebit de important daca te antrenezi frecvent si duci o viata agitata.

De asemenea, contin mult calciu, care este necesar pentru oase si sanatatea dintilor, dar are folosit si in alte procese corporale.

Cantitatea mare de fibre este un alt motiv pentru care sunt atat de sanatoase. Fibrele va sustin sistemul digestiv si cardiovascular ajutand chiar si in lupta impotriva cancerului. In plus, alimentele bogate in fibre va ajuta sa va simtiti satui pentru o perioada mai lunga de timp. In acest fel, consumati mai putina hrana, ceea ce poate duce la scaderea in greutate.

Potasiul este un alt mineral pe care trebuie sa-l mentionam. Regleaza echilibrul fluidelor si tensiunea arteriala si este necesar pentru buna functionare a sistemului nervos.

In cele din urma, contine si o multime de fier care este necesar pentru generarea de sange.

Dupa cum vedeti, migdalele sunt unele dintre cele mai sanatoase alimente si se recomanda un consum frecvent.

De asemenea, puteti cumpara ulei de migdale care contine aceleasi substante nutritive. Acest tip de ulei nu este pentru prajire, dar este mai bun pentru prepararea de salate. Din magazine, puteti cumpara si unt de migdale, care este o alternativa excelenta a celui de arahide.